HTML

Babázás

Nem olyan régen bővült a családunk. A blogban leírom hogy készültünk, mit vettünk, nem vettünk, mit csinálnék másképp.

Friss topikok

Archívum

Indulás a szülészetre

2012.02.14. 12:00 Nneirda

Amikor jártam a terhesgondozásra egyszer kaptam egy listát, mit kell magammal vinni ha megyek szülni. Majd csak egy A4 lap tele mindenfélével. Te jó ég!!! Ezt mindet??? Aztán kiderült, hogy nem eszik olyan forrón a kását. A férjemmel elkezdtünk normál paraszti ésszel gondolkozni. Mi kellhet? Menjünk sorba:

Mama: papucs, pizsama, fehérnemű, tisztálkodási eszközök, kis és nagy törölköző, evőeszköz, tányér, pohár, szalvéta, telefon, telefontöltő, papírzsebkendő, ásványvíz, szőlőcukor. Esetleg be lehet dobni egy újságot, de nekem nem volt rá szükségem. Pihentem, pihentem, pihentem

Baba: a kórházban - legalábbis nálunk, mindent adtak, babaruhát, pelenkát stb. - nem volt szüksége semmire. Haza jövetel (mi tavaszi babák vagyunk): body, tipegő, kis sapka, kis kesztyű, vékony takaró, babahordozóba.

Szólj hozzá!

Címkék: szülnimegyünk

A bejegyzés trackback címe:

https://kishercegnom.blog.hu/api/trackback/id/tr994104226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása