HTML

Babázás

Nem olyan régen bővült a családunk. A blogban leírom hogy készültünk, mit vettünk, nem vettünk, mit csinálnék másképp.

Friss topikok

Archívum

Amikor a pocak nő - öltözködés

2012.02.14. 11:40 Nneirda

 

Terhességemet már szinte az első pillanattól kezdve tudtam, éreztem. Az orvos félve intett, hogy legalább várjunk egy hónapot, de én tudtam, hogy kisbabát várok. És egy hónap múlva már papírom is volt róla!!! Legszívesebben szétkürtöltem volna a világba, hogy anya leszek. Nem kellett sokáig várnom, hogy az emberek észre vegyék. Alig múltam kilenc hetes és a pocakom el kezdett nőni. Eleinte nem volt gond a ruházkodás, de ahogy telt az idő egyre nehezebb lett. Mivel nem állandó állapotról van szó, felesleges nagyon sok kismama ruhát felhalmozni. Az én megoldásaim fokozatosan:

1: csak gombold ki a nadrágot és vegyél felülre egy csinos pulcsit, vagy comb középig érő felsőt

2: mire jó egy befőttes gumi!!!! A nadrág gombjára rá tekertem, majd a gomblyukon kihúztam.

3: gumis derekú nadrágok, szoknyák

4: otthon tökéletes a férjem nadrágjai

5: de azért legyen 2-3 kismama ruha is a szekrénybe. Én kettő  felsőt, egy szoknyát, egy nadrágot vettem.  Remekül lehet kombinálni a ruhákat.

Nekem például nagyon bejött a kertész nadrág. Tökéletesen alátámasztotta a pocakomat. Az egyik felső pedig mell alatt megkötős volt, így nagyon szépen körvonalazta a pocakomat.

Lábbeli?? Szerencsére nekem nem volt gondom a cipővel. Téli kismama voltam, és hordani tudtam az előző téli kiscsizmámat. Nem dagadtam, nem vizesedtem. Ilyen téren szerencsés voltam. Ahogy jött a tavasz és a szülés időpontja, akkor sem kellett különösebb figyelmet szánnom a lábbelikre.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: pocaköltöztetés

A bejegyzés trackback címe:

https://kishercegnom.blog.hu/api/trackback/id/tr254104143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása