HTML

Babázás

Nem olyan régen bővült a családunk. A blogban leírom hogy készültünk, mit vettünk, nem vettünk, mit csinálnék másképp.

Friss topikok

Archívum

Baba cuccok

2012.02.14. 12:41 Nneirda

A babának való lista hosszúsága  a csillagos ég is lehet. Mi nem zárkóztunk el a használt dolgok megvétele előtt. Sőt!! Néhány dologhoz jóval olcsóbban jutottunk hozzá és az állapota kifogástalan. De az sem mellékes, hogy a baráti körben vagy a családban van e kisbaba.

Mi a kiságyat és a pelenkázót kölcsön kaptuk. A kiságyhoz a baldahint olcsóbb volt megvarratni, mint például megvenni. Sokkal nagyobb volt az anyag választék, mint a bolti. És ha már a baldahint varták, egy ágynemű garnitúrát is varrattunk. Igaz, ezt a mai napig nem használtuk. A pelenkázó szivacsot újonnan érdemes venni, mert ha az ember ki fogja az akciót, szinte egy áron van a használttal. Bababútort nem vettünk. Egy 12 fiókos komódot használunk. Ez nekünk meg volt. A légzésfigyelőt a Baba 4 hónapos korában kaptuk. És ha már kaptuk, akkor használjuk is. De magunktól nem akartunk venni. Mondván, a mi korunkban sem volt. Aztán az élet úgy hozta, hogy lázgörcsös babák lettünk, és most nagyon jó hogy van!!! Ha nem kaptunk volna, biztos veszünk. Mintahogy vettünk testhőmérsékletfigyelőt is.

Ami viszont sokkal, de sokkal olcsóbb használtan az a babakocsi. A mi esetünkben 15.000.- forint volt. Nem kell hiperszupernek lenni, én legalábbis szempontnak a könnyen irányíthatóságát, kezelhetőségét tartottam fontosnak. Fekvő, félfekő és ülő pozícióba rakható. Így egy babakocsival kihúzom, míg szükségem van kocsira.

Babahordozót külön vettünk, szintén használtan. 3000.- forintért. Hogy nem illik össze a babakocsival?? Kit érdekel?? Úgy is csak pár hétig hordjuk benne a babát, az autóba pedig a külön vett babahordozó is tökéletes.

Na és a kisruhák!!! Újonnan vettünk egy pár darabot, ha megyünk a doktornénihez. Így utólag teljesen felesleges volt. Olyan gyorsan nőnek a csöppségek, hogy nem használódik el rajtuk a ruha. Ebből is tökéletes a használt, ami szinte nem is használt.

A kiscipő kérdéssel viszont úgy vagyok, hogy csak újat veszek. A láb mindenkinél más és más.

A baba kiskádat is ha az ember kifogja akcióba, szinte ugyan ott van, mint a használt ára.

Szoptatási kellékeket tekintve, előre nem vásároltam semmit. Mindent attól tettem függővé, hogy tudok-e majd szoptatni. Szerencsére tudtam/tudok. Szoptatós párnát nem vettem, nekem tökéletesen megtette a kispárna. Vagy a fekve szoptatási póz. Imádja a kisasszony!!! Ellenben mellszívóra szert tettem. Mégpedig egy kézi mellszívóra. Ezt használtan vettem. Kifőztem és aktívan használom.

A cumisüveget, cumikat újonnan vettem. De semmi más kelléket nem vásároltam hozzá: Cumisüveg melegítő, cumisüvegmosó kefe stb....

Nem rég múltunk el 9 hónaposak. Gyönyörűen ülünk, ahol tudunk felállunk. Etetőszékünk kb. másfél hónapja van. Olyat sikerült vennünk, ami majd a későbbiek folyamán kis asztallá és kis székké alakítható át.

Ugyancsak jó találmány a bébikomp. Mióta megtanult a kicsi lányunk négykézláb menni, és felállni ott ahol csak tud, nem volt megállsáunk. Aztán jött a bébikomp. Egy fajta megkötöttséget ad a Babának és nem utolsó sorban leköti a figyelmét. Teljesen új élményeket kap!!! Egyszerűen élvezi, hogy megy!!!!

Hogy legközelebb mire lesz szüksége, még nem tudom. Újonnan vagy használtan még azt sem tudom. De a következő babánál már ebben is okosabb leszek.

Igaz, hogy rengeteg energiába kerül (s pénzbe, ami nálunk nem egy elhanyagolható dolog), de a mosolya, ahogy próbálja megismerni a világot, a babanyelven való kommunikálása, mindig rádöbbent arra, hogy megérte, megéri.

 

Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!

 

Szólj hozzá!

Címkék: babacuccok

A bejegyzés trackback címe:

https://kishercegnom.blog.hu/api/trackback/id/tr304104336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása